هستیهستی، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره
هلناهلنا، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

فرشته های آسمانی مامان و بابا ، هستی و هلنا

تیر93

1393/5/14 11:32
291 بازدید
اشتراک گذاری

پنجم تیرماه بالاخره هستی را از شیر گرفتم . سخت ترین مرحله زندگیم بود . مخصوصا روز اولش اون گریه میکرد و بهانه میگرفت منم گریه میکردم . البته خدا رو شکر خیلی سریع قبول کرد و فقظ دستش را میزاره و به همه میگه ممه تلخه .

قربونت بشم وقتی بزرگ بشی می فهمی که به خاطر خودت این سختی را هم باید تحمل میکردیم تا مراحل رشدت به خوبی پیش بره .

خدا رو شکر بعد از اون غذا خوردنش خیلی بهتر شده .

دوازدهم تیرماه : دختر مهندس من عاشق کیبورد بازیه

هجدهم تیرماه 93 پارک تهرانسر به مناسبت ماه رمضان جشنواره گذاشته بودن و ما رفتیم و بعشدم قایق سواری کردیم . هستی هم همش میخواست خودش قایقو برونه

نوزدهم تیرماه : دخترم خیلی جدیدا بد میخوابه . فقط نگاش کنید با هزار بالشت و پتو و موانع یه راهی پیدا میکنه که به لبه تخت نزدیک بشه . قربونش بشم فرشته ما

بعدشم رفتیم خونه آنا اینا و ببینید بچه های این دوره زمونه را که چه جوری رفتن تو گوهشی به قول هستی :

به نظرتون باید این بچه هه خورده بشه یا نه

بیست و سوم تیرماه : اینم دختر آلبالو خور من . بعدشم رفتیم با خاله محبوبه و عمو پارک چیتگر

بیست و هفتم تیرماه : دختر خوشگل من

اینم جوجه طلای ما با این چادر سر کردنش . وقتی میخواد سجده بره کامل دراز میکشه و سرشو میزاره رو مهر . فقط ببین چه جوری رو گرفته . آخه بچه از کجا یاد گرفتی این چیزارو

اینم از این دختر قرتی ها که به اصرار خانوادشون چادر سر میکنه

ببین چه جوری حس نماز خوندن میگیره . قربون اون دل پاکت بشم برای مامان و بابا هم دعا کن . زیر لبشم یه چیزایی میگه .

اینم عکس به قول هستی دوه تایی(یعنی دو تایی) هستی و  رها .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

❈ کوثر❈
11 دی 93 13:38
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان فرزانه
11 دی 93 15:53
سلام چه دخمل ناز نازی داری همیشه سلامت باشه تو جشنواره شرکت کردم میشه لطف کنی بهم رای بدی......عدد 74 رو به 1000891010 بفرست واقعا ممنون از لطفو محبتت خواهش میکنم پشت گوش ننداز یه رای تو میتونه خیلی تاثیر گذار باشه و برا من خیلی مهمه