هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
هلناهلنا، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

فرشته های آسمانی مامان و بابا ، هستی و هلنا

حرفهای با مزه

1394/10/7 5:41
199 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل ما خیلی خیلی با مزه شده و حرفهای با نمک میزنه

الان که دارم این پست را میزارم ساعت 5.5 صبح است و دختر من یک ساعتی هست که بیدار شده چون دیشب زود خوابش برد و هم دستشویی داشت و هم گشنه بود خب خود منم که به خاطر نی نی جدید همش گشنمه نون و ماست موسیر آوردم که بخورم و دخترم هم با من شریک شد . بعد از اینکه حسابی خورد و سیر شد میگه مامان داره ماستمون تموم میشه گفتم اشکال نداره دوباره میخریم میگه آره دوباره بخر ولی دون دون (یعنی موسیر) نداشته باشه والا واقعا خودشو دوست دارم . قربون واقعانت بشم من.

بعدش میگی من کی میزم مدرسه میگم الان کوچولویی میگه آره . میگم 2 سال دیگه الان باید مهد بری و کلاس میگه نه مدرسه نمیرم بعد گفتم چرا خوبه که دوست پیدا میکنی

میگه : آره دوستم ولی قلمبه نباشه که غذا ها رو تند تند بخوره یواش یواش بخوره

بعدشم میگه باشه منو ببر میخوام عبصانی ( عصبانی) نباشم و دوست پیدا کنم باهاش بازی کنم .

توضیح اینکه : هرکی میگی چند وقت دیگه میری مدرسه میگه نه مدرسه نمیرم و خانه اسباب بازی هم به زور میره و خلاصه داستان داریم با این نی نی بلا .

بعدش رفته تفنگ آبپاششو آورده میگه رفتیم پارک اینم ببرم گفتم باشه بعد میگه آهان یه چیز دیگه هست که با بابا میخوایم بریم پارک بازی کنیم ( بدمینتون ) اسمشو بلد نیست رفته آورده میگم اسمش بدمینتون هستش میگه چه اسم سختی خودمون روش یه اسم دیگه بزاریم میگم چی : میگه بیت کنی (BIT KONI)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

اصغر
13 دی 94 20:30
سلام به شما مامان بابای مهربون برای وبلاگ کوچولوتون کلی برنامه های خوب داریم. افزایش بازدید و کلی ابزار وبلاگ منتظر شماست. هدیه ما به کوچولوتون یه کد تخفیفه: niniweblog حتما به ما سر بزنید. ranknegar.com منتظرتونیم