هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
هلناهلنا، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرشته های آسمانی مامان و بابا ، هستی و هلنا

سفر چالوس

بیست و چهارم تیر ماه به سمت چالوس حرکت کردیم مثل همیشه عالی بود . دختر خوشگل ما خواب بود که سفرمون شروع شد و وقتی برای خوردن صبحانه نگه داشتیم بیدار شد . ظهر رسیدیم چالوس . خدا رو شکر هوا شرجی و غیر قابل تحمل نبود و میشه گفت عالی بود . دخترم برای اولین بار بود که واقعا دریا را درک میکرد و ازش نمی ترسید و تعجب هم نمی کرد . بعد از اینکه هتل را تحویل گرفتیم رفتیم دریا که دخترم یک دل نه صد دل عاشق دریا شد و دل نمیکند که به زور راضی شد رفتیم نهار عشقم واقعا کیف کرد و غروب هم دوباره رفتیم دریا و دخترم با بیلچه اش کلی چاله درست کرد و میخواست دریا را با ماسه های ساحل پر کنه . خب هتل یک شب رزو کرده بودیم و بابا هم کار دا...
25 تير 1394

سفر پاییزی به سرعین و آستارا

28 آذر ماه 1393 ساعت 4 صبح حرکت کردیم به سمت سرعین . با اینکه زمستان بود ولی هوا بسیار عالی بود و اینم چند تا عکس از جوجه : روز بیست و هشتم در رستوران موقع خوردن شام و اینم جوجه در حال زیتون خوردن روز بیست و نهم سه تائی من و بابا و هستی رفتیم برای هستی تیوپ اردک بخریم که بریم آب بازی ولی در هنگام خرید پسر من ماشین رو انتخاب کرد و خوشحال یک عدد تیوپ ماشین خریدیم و بعد هستی و مامان رفتن قهوه سوئی . چون زمستان بود استخر ها بسیار خلوت بود و کلی کیف کردیم . البته شایان ذکر است جوجه خانوم از بدو ورود شرط کرد که سرمو نشور . قربون چرکولکم بشم من . بعدش ناهار دیزی زدیم به بدن و خلاصه خیلی کیف کردیم روز یکشنبه سی ام آذر حرکت...
2 دی 1393

سفر دیماه 92-سرعین و آستارا

دهم دیماه 92 ساعت 3.5 صبح حرکت کردیم به سمت آستارا و سرعین و اینم فسقلی در ساحل قروق روز آخر در سرعین هستی برای اولین بار به استخر آب گرم قهوه سوئی رفت و کلی تعجب داشت . هوا سرد بود و دختر خوشگل ما هم مریض و بهانه گیر ولی خدارو شکر برگشتنی بهتر شده بود فنقلی در صندوق عقب اینجا هم کلاه عمو عنایت رو گذاشته 2 شب سرعین بودیم و یک شب آستارا و قرتی خانم در مسیر برگشت ...

سومین سفر-کندلوس

سومین سفر جوجه کوچولو با مامان و باباش در روز 22 مرداد ماه 92 شروع شد . از جاده چالوس به سمت کندلوس حرکت کردیم . نهار را در پارک فین جاده چالوس خوردیم و بعد رفتیم چالوس و سری به کنار دریا زدیم و بعد به سمت کندلوس حرکت کردیم . روستای بسیار زیبا و آرام . اینم دختر کوچولوی ما در موزه کندلوس در کافه تریا واقع در محوطه موزه چای ترش و بیسکوییت خوردیم و جوجه با نبات همه چیز رو هم زد . صبح روز بعد در پارک قدم زدیم . شیکر خانم عاشق این گوره خره شده بود و دلش نمیخواست ازش پایین بیاد . بعدشم در محوطه روستا قدم زدیم که البته دخترک تنهایی نذاشت ازش عکس بگیریم و اینم خوش خواب در مسیر برگشت . ...
31 مرداد 1392

دومین سفر-سرعین وآستارا

دختر خوشگل ما دومین سفر زندگیش را روز سه شنبه 14 خرداد ماه 92 به قصد آستارا شروع کرد ولی به دلیل ترافیک به سمت زنجان و از آنجا به سرعین رفتیم . جیگر طلای ما از ساعت 4:30 صبح که تو ماشین از خواب بیدار شد و دید که تو پارکینگ هستیم با یک ع ه غلیظ و پر از تعجب سفرش رو شروع کرد و کل راه کلی چیزای جدید دید و تعجب کرد . هر جا که می ایستادیم و شیشه رو پایین می کشیدم از لبه شیشه می گرفت و با تعجب بیرون رو نگاه میکرد و با هر کی که اون دور و بر بود از بچه تا پیر مرد و حتی با دشت و دمن و هوای خوب حرف میزد . سرعین طبق معمول هواش عالی بود و خنک و دخترم روی تخت ها که می نشستیم کلی کیف میکرد و با بچه های تخت های دیگه حرف میزد . اینم جوجه کوچولو در ...