هستیهستی، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره
هلناهلنا، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

فرشته های آسمانی مامان و بابا ، هستی و هلنا

سیب خوشمزه

1391/12/22 13:07
199 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی کوچولوی جیگر طلای ما خیلی کارهای جدید یاد گرفته . اولیش اینکه تا یه کار ممنوعه میکنه و دعواش میکنیم اون زودتر از ما دعوا می کنه

وقتی خوابش میاد دمر و دستهاش در دو طرفش می خوابه و انقدر تلاش می کنه تا خوابش ببره .

یکی دیگه از کارهاش اینه که خودشو شکل سیب می کنه .

اینم سیب خوشمزه ی ما بعد از قرمه سبزی خوردن .

دیگه از همه جا می گیره و بلند میشه و با کمک دستاش حرکت می کنه و راه میره .

از اینکه یه کیف پیدا کنه و تمام اسباب های توشو دونه دونه ضمن بررسی بریزه بیرون لذت میبره و کلی سرگرم میشه .

دیگه اینکه یاد گرفته کشوهارو باز کنه و تمام وسایلشو بریزه بیرون .

اینم زبون درازه لوس ما وقتی از خواب بیدار شده

و اینم شیرین ترین دختر دنیا که عاشق همه چیز صداداره .این جغجغشو خیلی دوست داره و میله های ارفشو دائم می گیره تو دستش و باهاشون راه میره و به همه چیز میزنه که صدا بده .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی
22 اسفند 91 16:56
محبوبه
13 فروردین 92 2:02
نکن با ما اینکارو مامان هستی. فکر دل ما رو هم بکن وقتی این عکس هاشو میذاری و من پیش هستی نیستم و نیمه شب دارم نگاشون میکنم آخه چییییییییییییییییییی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجارو گاز بگیرم تا یه کم دلم آروم شه. خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا